4. joulukuuta 2009

Eikä ole edes hiki

Olen solmussa pienehkön joogasalin lattialla. Koitan tarkistaa sivupeilistä, onko jalkani 90 asteen kulmassa, mutta näen sen sijaan toisen joogaajan pakaran. Asentoni on melkoisen epämieluisa. Oikea jalka osoittaa suoraan taakse ja oikeaan polveen koskee. Vasen polvi on koukussa ja oikea käsi tukee maasta. Vasen käteni kurkottaa kohti kattoa ja katse siirtyy mukana. Yin-tunnilla tehdään pitkiä venytyksiä. Open silmät ovat keskittyneesti ummessa. Tuijotan kyllästyneenä liekkejä puhaltavaa lämpökanisteria. "Siirry lapsen asentoon." Äntligen! Makaan matolla kuin turhautunut lapsi. Puolet tunnista on kulunut, eikä minulla ole edes hiki!
Olen tämän viikon käynyt Turun toisessa hot jooga-koulussa, Laguunissa. Itse tykästyin siihen aiempaan heti. Älkää kuunnelko mun pillitystä, jos teitä kiinnostaa kokeilla. Laguuni on spa-painotteinen, eikä tarkoituskaan ole rehkiä. Minä nyt olen tällainen Rääkin Rakastaja. Seuraavaksi aion kokeilla astangaa.
Voi Mooses!!! LUNTA! Nyt sataa lunta. Äkkiä ulos. Karvalakki päähän.

Tsingeling!

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista