30. marraskuuta 2009

Kaaks duoppii, nasu ja valkkari raitilla!

Ovikoodi ei toimi. Autotallin kautta pukkariin. Paska, tä paita on likanen. No, ei sitä kukaan huomaa. Hissillä ylös tsekkaa oma reviiri.
Liinoitus. Tuplakatteet vai? Jaaha. Veitset on taas sekasin. Laitan pienet, laita sä isot. Täält puuttuu jälkkärilusikka!! Sitte viinilasit, vesilasit, yks istuu ja taittelee servettejä. "Heei. Noi on väärät? Eilen oli vihreet, näille tulee punaset." "Ok. Mä vaihdan nä 100 servettii, taittelen uudet." Oikeen väriset.
"Onks joku laittanu alkudrinksut brikoille?" "Emmää tiiä." "Emmääkää." "Noh, ei sit varmaan. Mä laitan sit." "Eieieieieiei!!! Ne on tuolla viinavarastossa valmiina, TIÄTTY! Pölö.." Ookoo. Kaadetaan skumpat takas pulloihin, lasit tiskiin. "Älä tuo tänne, vie keittiöön." Jaaha. Keittiössä tiskari komentelee sormella, tonne nuo, tänne tällaset lasit. "ETT jätä siihen!"
Tulis ne ihmiset jo. "Noustaan kaikki pöydistä yhtaikaa ja mennään ottamaan yhdessä ruokaa!"-logiikka. Jippijajei! "Voi vitsit, tulipas pitkä jono!"
"Saako olla lisää viiniä?" "Kyllä kiitos, punaista." Blopblopblop. "Lisää viiniä?" Ei kiitos. "Viiniä lisää?" "....Ja sitte ku se Konsta ei koskaan saanutkaan sitä bonusta..." "Anteeksi, saisko olla lisää viiniä?" "...eikä se Jormakaan myöntäny että se oli sen moka." Jaha, ei ehkä sitten. Seuraava. Kolmannella kaadolla loukkaantuneena: "Mulle ei sitte tarjottukaan ku yks lasi viiniä?!" "Tarjottiin, mutta herralla tais olla juttu kesken."
Bongataan laskutukseen menevä tilaus. 8 h takana. Ei tunnu missään. Mä siirryn pikkuhiljaa tonne alakertaan nyt sitte, jos täällä on kaikki ok. Pukkariin. Essu pesuun, tukka auki, jojo messiin. Huulikiiltoo ja menoks.
"Sitte?" "Ööm. Mitä mä otan, apuaapua emmä tiiä, hihihi!!" "Ota bisse." "ENN! Maami! Mä otan mä otaan....hot shotin!" Blop. Schh..pruut. "Ole hyvä." "Hei tyttö, laita vielä toinen!Jakuivasiideri kans!" Grrr. Bändi alkaa soittaa. Vähän liian kovaa. "Sulle?!" "Kaaks tuoppii, yks nasu, kolme valkorrrssää...ja, mitä sä otaat? Ja yks valkowiiniraitilla!" "2 tuoppii, nasu, 3 valkovenäläist ja? En kuullut sitä viimeistä?" "EIGU 2 DUOPPII, 3 VALKORrrSSÄÄ JA VALKKARI RAITILLA!!!!!!!!" What ever...
Meen tauottaa mummin ja samalla itseni. Yks rööki enää. Ooh..Nyt ei lasketa tupakointiin. Oon ansainnu tän. Kyynärpäätekniikalla takas tiskin taakse.
Pilkku.
Mitat pesuun, mehut veke, pyyhi pöydät, plokkaa lasit, lähetään roudaa roskat alas. 12 h 7 min takana. Toimistoon ilmoittautumaan. "Mä lähen himaan. Moido."

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista