8. huhtikuuta 2010

Brad Pitt´s Face and Jesus´s Abs

   Viimeistä viedään kakkaduunissa. Tämä kuu loppuun ja se on heissulivei.
   Oon liian nopee tähän duuniin. Puhun niin nopeasti, etteivät asiakkaat aina saa puheestani selvää. Olen niin nopea yhdistämään puheluita, että joskus kuulen heidän ihmetyksissään sanovan "mitää?", kun olen jo ehtinyt painamaan "yhdistä"-nappia. Too little, too late.
   Takapuoli puuttuu, korvissa piippaa, automaattikaffesta tulee paha olo, asiakkaista jää paha mieli, ärsyttää... Yeah, what can I say? This job is evil.. Penkiltä ei saa poistua, muutakuin sinulle ennalta määrättynä aikana. "Mikrotaukoja saa pitää, tottakaijj!" sanottiin koulutuksessa, mutta niitä nähtävästi paheksutaan. Olen saanut siitä palautetta, että eräänä päivänä minulle oli kertynyt lähes tunnin pituinen tauko kaikista mikrotauoista plus kahdesta 15 minsan peruspaussista. Hupsi daisy. (Who gives a poop)
   Mutta. Ei ihan missä tahansa duunissa voi olla pyjamassa.

Otsikko ei liity mitenkään textiin. Mitä sitte?

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista