6. syyskuuta 2010

Plugg-angst o akupunktion

Skolan har börjat. Endast efter ett par föreläsningar känner jag plugg-angsten smyga in i mitt blodcirkel...usch då.

Halipeppu stack iväg för bisnessgrejor och jag avslutar på min kaffekopp medan jag fortsätter sticka min underliga halsduk. Svart med halvgjorda flätor på. Har stickat så pass mycket att det gör lite ont i fingrarna. Händerna är så pass torra, igen, att jag måste beställa tid till läkaren. Igen. Men nejj!!! Jag vägrar att se en vanlig doktor den här gången. Jag tänkte besöka en som gör akupunktion. Det får du höra mer om senare.

Straxt en liten morgon-lenkki med utes-gymn. Vädret har blivit riktigt höstlig. Men fast vi har på sistone haft omkring 10 grader ute så hörde jag goda nyheter att temperaturen stiger snart tom över 20 celsius igen!

Länge leve Nipoleon!

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista