10. elokuuta 2010

Muru, haiset omituiselta

   Puhdistusviikko, päivä 2. 9 pv ilman tupakkaa.
   "Sniff, sniff.. Muru, haiset omituiselta."
   "Kiitti."
   "Eiku en vaan saa päähän miltä sun pusu maistui."
    Avocado, kaffe, pari rusinaa. Henkeni haisee yrtille ja pian kakkakin on varmaan vihreää. Eilisii salaattei, muna, kikherneitä ja pestoa, omppu, kamala karkkihimo, lisää rusinoita. Karkkihimo ei laannu. Nyt on vasta toinen päivä, ja minä unelmoin kekseistä! Kuppi kaffetta tappoi viimein makeanhimon. Night night. Sweet dreams.
  Ensi yöstä tulee siisti. En ole moneen yöhön saanut unta yskän ja kuumuuden takia. Olen katsonut niin paljon West Wingiä, että silmiä särkee. Mutta huomenna töihin. Niin. Huomenna. T-Ö-I-H-I-N. Ja arvaa mikä on noloa? Tiedottaja on palannut lomalta, ja 9 päivän sairaslomani takia, en ole vieläkään vienyt museon esitteitä satamaan. Ja olen onnistunut lukittamaan hänen kännykkänsä. Ja olen unohtanut hankkia sen puk-koodin.
   Ainakaan duunissa ei tule ongelmia vihannesdietin kanssa. Se salaattipöytä tuskin sieltä mihinkään on muuttunut. Vähän jänskättää, että minkälainen nikkis siellä iskee. Toisaalta, istuinhan minä eräänä iltana Rennon terassillakin sormienvälit tyhjinä. Ei mun pusut ainakaan röökille maistu. Eikä nuuskalle.
  

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista