17. maaliskuuta 2010

Hei me huidotaan taas

"Hyvä juttu et tulet. Leiri on Porissa 27.-28.3. Multa saa kyydit eestaas. Niin mietin että jos kerta nyt tulet niin varaanko kahden hengen huoneen? Siis jos vaan voit nukkua mun kans samas huonees. Sängyt siel on erixeen, ettei hätiä. He he. Hapkido.fi-sivulla on lisätietoja tapahtumasta. :)"01 March at 20:57
"Kuulostaa hyvältä. Varaa vaan se majoitus. Oon ajatellu taas ruveta käymään reeneissä, edes kerran viikossa, nyt kun mun salikorttikin loppuu pian (ja alan kyllästyä juoksumattoon). Ootko muuten käyny siellä Haritun nuokkarin reeneissä? Millasta siel on? Ku siel ei oo niitä mattoja. Onks pal uusii harrastajii?02 March at 07:14
"Hotelli varattu! :D Harkkoihin vaan, hiukan monipuolisempaa ku salil, ehkä? Oon käyny muutamia kertoja siel Haritus. Ollaan otettu aika pal keppejä vaan ja käsitekniikoita, ku heitot saa tosiaan unohtaa. Pari uutta harrastajaa siel on ja Raisios on kolme uutta poikaa." 02 March at 16:55
"Noniin, loistavaa. Oon nytte lunssass, mutta koitan ens viikolla ehtiä reenaamaan. Nähdään ja kiitos että muistutit leiristä! Siit tulee niin kivaa =D"03 March 09:42
"Juu tuu vaan harkkoihin niin on joku muukin "isovyö" ku minä. Kivempi ku saa jonkun tutun mukaan ettei tartte jonku tuntemattoman kaa, ku siitä ei hyödy. Nähdään! ´PS. Muista ilmoittautua Tpon ennakkolistaan!"04 March 18:02

 
"Voisit tulla lauantaina klo 12.00 Haritun treeneihin Paukun parix ja pistää puumerkkis ennakkolistaan." vastaanotettu 12:10:53
"Niinhän mä voisin B) Suunnittelin tulevani jo huomen illal sit Raisioon ku oon 16 asti töis. Onks lauantaina jotain erikoist ohjelmas sit vai?" lähetetty 12:22:07
"Sillon on Pakanasapatti =P" vastaanotettu 12:17:44
"LOL"

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista