22. maaliskuuta 2011

Pyykkitupadraama vol 2.

Kosto on suloinen..

Sen hullun naapurin unohtama teepaita roikkuu vieläkin narulla. Siis sen, jonka kanssa olin kuivattanut pyykkejä samaan aikaan ja se oli rytystänyt kaikki mun vaatteet ja heittänyt osan mun "rääsyistä" lattialle. Sen nyt olisi jotenkin voinut ymmärtää, jos mun vaatteet olisivat olleet sen vaatteiden tiellä. Ja sitten se jätti mulle sen lapun "eikö sulla ole sen vertaa aivoja..." Muistatte varmaan.

Annoin asian olla, mutta se asia on jotenkin vaivannut minua aina siitä viimekertaisesta pesuvuorosta asti. Kun tänään hain omat kuivat kuteeni kuivaushuoneesta, ja sen hullun teepaita oli edelleen siinä, en vain voinut vastustaa kiusausta. Otin kynan esiin ja kirjoitin sinisellä kuulakärkikynällä semi suurin kirjaimin, siniselle paidalle, textin "I´M AN ASS".

Ei kommentteja:


Hae tästä blogista